+38(066) 845 94 05 schoolquinta@gmail.com

Середня школа

В основу викладання в середній школі покладено принципи вальдорфської педагогіки, а навчальна програма поєднує в собі елементи державної та вальдорфської програм. Українська мова, історія, біологія, географія, міфологія, література, евритмія, живопис, рукоділля, ремесло –  вальдорфські дисципліни. Англійська мова – авторська методика нашого викладача та підручники кембриджського університету. Точні науки потребують послідовного слідування програмі, з цих дисциплін ми орієнтуємося на вимоги державної атестацїї.

Як ми вчимося?

Наука починаєтьcя зі спостереження, тому ми багато спостерігаємо і мандруємо. Вчимося бачити розмаїття та красу світу навколо себе.

Наступний крок – це постановка питання. Вчимося дивуватися та сумніватися.  

Далі – експерименти. Робимо багато лабораторних робіт. Вирощуємо бактерії та гриби. Доводимо, що земля кругла. Шукаємо, з чого починається весна. 

Підручники створюємо самі, вчимося працювати з інформацією: конспектувати, шукати, систематизувати, оформляти.

Вчимося красиво говорити: робимо доповіді, виразно декламуємо вірші та багато дискутуємо.

І все це через практичне застосування та мистецтво.

Кожна наукова тема пов’язується з життям та супроводжується поетичною і художньою складовими. Через історію, літературу та інші предмети створюємо умови для розкриття в дітях загальнолюдських моральних якостей.

Якщо на уроках історії ми проходимо середньовіччя, то на літературі в цей час у нас поеми про прекрасних дам, а на музиці – балади про хоробрих лицарів, замість фізкультури ж ми тоді стріляємо з лука і вчимо середньовічні танці, а з глини будуємо фортеці. Закінчуємо цю епоху справжнім балом в середньовічних костюмах і в середньовічному  замку. 

Можливо, через кілька років наші учні забудуть роки життя конунга Хлодвіга, але!..  Цей дух середньовіччя, дух лицарства у хлопців та жіночності у дівчат залишить свій слід в юних серцях  і стане підгрунтям для формування чогось більш цінного, ніж дати життя конунга Хлодвіга.

Ми ділимося з дітьми не сухими фактами, а любовью до світу та навичками, які допоможуть їм жити в ньому.