+38(066) 845 94 05 schoolquinta@gmail.com

Трепова Марина, мама Толіка з 6-го класу.

Чому ми перевели дитину в школу Квінта. Для нас це рішення було не легке, бо наш син ходив у непогану школу і отримував гарні оцінки. Але робив він це без бажання і якось в розмові сказав, що його нічого там не тримає. Зараз син дуже задоволений: 1. Йому подобається ходити в школу. Коли він захворів восени, то засмутився, що не зможе ходити до школи!!! Такого ще не було!!! 2. Невелика кількість дітей у класах комфортна для розвитку їхніх індивідуальних здібностей. 3. Уроки побудовані цікаво. Тут не треба зубрити матеріал, а треба думати, робити проекти і готуватись до колоквіумів. 4. Школа націлена на розвиток особистих якостей дитини і дуже гуманна до дітей. 5. Нікого не карають і не виставляють на посміховисько, якщо дитина не зробила якесь завдання або якщо погано вчиться чи щось не виходить.

Оксана Горська. Мама Уляни з 3-го класу. 

Для мене як для мами дуже важливо, щоб у той час, коли я не зі своїми дітьми, поруч з ними були такі люди, які так само з любов’ю, турботою і глибоким розумінням природи знання та вікових потреб дитини могли б продовжити процес виховання та навчання. У школі «Квінта» саме такі дорослі щоденно оточують мою дитину. Вони беруть на себе відповідальність не лише за знання та вміння, а й за душевно-психологічний стан дітей. Моїй донечці зараз 9 років – це дуже складний період у житті кожної людини. Багато критики, постійні «не хочу», «не буду», «чому я»… Але ще жодного разу моя дочка не сказала щось критичне про школу, друзів, вчителів. Це єдине місце з-поміж її музичних шкіл, гуртків тощо, куди вона біжить з радістю. Навіть якщо вдома ранок почався «не так», у школі все стане на свої місця. Я сама педагог і багатодітна мама, і добре знаю, що цей період мине, а за ним буде інший – «підлітковий». Але ще я точно знаю, що більшість свого найціннішого часу в житті моя дитина проводить в оточенні, де її так само розуміють і поважають, як вдома. І саме це дає їй сили так легко проживати кризові моменти і з радістю черпати всі ті нові знання та «уроки», що дарує шкільне життя. В народі кажуть: «Справжній друг пізнається в біді». Наша сім’я знайшла справжнього друга, і це – школа «Квінта»!

Литвинова Олена. Мама Саші з 2-го класу.

Чи багато батьків можуть похвалитися тим, що їхня дитина ходить до школи з задоволенням? Я можу. Мій син закінчує другий клас вальдорфської школи «Квінта». І я вже кілька разів чула від нього фразу: «Школа – це моя друга родина, так само, як і ви з татом». Для мене таке його ставлення до навчання, до місця, де він проводить значну частину свого часу, дуже цінне. Але не тільки це. На мою думку, дуже важливо, хто стане взірцем для дитини, особливо на початку її життєвого шляху. Можу сказати з певністю, що викладачі школи дуже досвідчені, інтелектуальні, а головне, захоплені улюбленою справою, творчі та вільні від догм особистості. Вальдорфська система має безліч переваг: діти засвоюють матеріал почуттями, емоціями, а не тільки розумом, що робить їх більш творчими, мислячими; переважна кількість занять – з елементами руху і ритму, що створює простір для розвитку; виховуються не тільки розумові навички, а, в першу чергу, моральні, духовні якості; кожна дитина – це особистість без поділу на «розумних і не дуже», «кращих і гірших», без оцінювання. Принаймні, такою я побачила вальдорфську систему в Квінті. Є велике бажання з боку педагогів допомогти дитині зрости, розкритися, побачити цей світ цілісно і знайти своє місце в ньому. Дуже імпонує й те, що до школи вступає дитина разом з батьками. Це спільна справа школи і сім’ї – виховати і навчити. Батьківські збори, шкільні свята – це насправді приємні клубні зустрічі, де розумієш, що ти – в колі однодумців, в родинній атмосфері. І ще для мене суттєва екологічна складова Квінти: школа розташована в селі, у тиші, в приватному будинку біля парку, де діти проводять багато часу, крім того часто організовуються поїздки та походи на природу.

Радченко Марія. Мама Варвари з 1-го класу.

Я отдала свою дочь в эту школу  после Вальдорфского детского сада “Сонях”. В 2016 г. мы жили на Теремках и в этом районе был ограниченный выбор вальдорфских школ. Для меня принципиальна Вальдорфская педагогика, которой я увлекаюсь еще до рождения своих детей. Выбор пал на школу Квинта. Что мне понравилось при знакомстве со школой:

 

  • Коллектив открыт и приветлив;
  • Уютная сплоченная камерная атмосфера;
  • Автономность и независимость школы от государственных учреждений и органов.

 

Когда дочка пошла в 1й класс, я не разочаровалась. Со временем я отметила для себя:

 

  • Хорошую атмосферу в школе. Нет серьезных разногласий и конфликтов между детьми. Дети дружат всей школой.
  • Школа похожа на большую семью. Это проявляется во взаимопомощи родителей и учителей, в праздниках с “семейным” духом, в общении учеников школы между собой независимо от цифры класса и возраста.
  • Учителя работают по призванию. Это чувствуется по отношению к детям. Это также проявляется, например, в регулярных поездках классов на природу, экскурсии и в театры, которые тесно переплетаются с учебным процессом.
  • Все учителя прошли специальные Вальдорфские семинары и работают над гармоничным развитием детей (душевное, интеллектуальное и физическое развитие).
  • Имела случай присутствовать на уроке 1ого класса и наблюдать, насколько детям интересно.
  • Основное мерило правильного выбора для меня – то, что ребенок с радостью идет в школу и стоит  больших усилий забрать ее с продленки.