+38(066) 845 94 05 schoolquinta@gmail.com

Паустовський Олег Сергійович

58 років, вчитель 4 класу та музики. До цього був інженером та вів технічні гуртки. Професіонально працює з дітьми з 1989 року, коли в Харківському педуніверситеті познайомився з авторами новітньої тоді «педагогіки співробітництва та діяльності» – академіками Ельконіним та Давидовим, з їхнім Розвиваючим навчанням. Став співавтором практичних посібників для початкової школи і після закінчення університету працював вчителем у різних школах, досліджуючи психологію початкової освіти. Поступово побачив, що інтелектуальні моделі освіти відривають дітей від життєдайних сил їхнього чуттєвого організму, а це призводить до завчасного виснаження дитячого інтересу до навчання. У 1999 році закінчив Вальдорфський міжнародний семінар в Одесі та після дипломної практики в Німеччині почав запроваджувати елементи Вальдорфської педагогіки в різних приватних та державних навчальних закладах Харкова. Музична освіта допомогла побачити світ дитини ще й в аспекті музичного розвитку. У 2015 році закінчив 3-річний семінар з музичної терапії і почав працювати з дітьми особливого розвитку. Два роки семінару з викладання німецької мови дозволили йому вплітати до мовленнєвих вправ ще й німецький дитячий фольклор. Два роки спілкування з провідними викладачами семінару з Інтуїтивної педагогіки зробили можливим переосмислення основних тез методичної бази початкового навчання. Головною метою його спілкування з дітьми є творчість – інтуїтивний пошук об’єднуючої діяльності вчителя та дітей, щоб кожна мить була справжнім переживанням відкриття.

Паустовська Тетяна Василівна

У 2007 році закінчила Київський державний педагогічний університет ім.Драгоманова по спеціальності <<Вчитель початкових класів та вихователь в дитячих будинках та школах-інтернатах>>. Кілька років працювала на кафедрі в МАУП – Академії управління, після чого вчилася на трирічному семінарі з Вальдорфської педагогіки по спеціальності <<Вихователь дитячого садочка>>, потім ще на спеціальності <<Класний вчитель>>. Два з половиною роки вела клас у школі <<Софія>> під керівництвом Семенової Олени Петрівни, що дало їй важливий досвід вибудовування навчально-виховного процесу. Паралельно отримала спеціальність <<Вчитель ремесла>>. Після декретної відпустки взяла класне керівництво 1-м класом у школі <<Квінта>>, де й працює вже п’ятий рік. Чотири роки вела об’єднаний клас з двох вікових груп. За цей час закінчила трирічний семінар з <<Інтуїтивної педагогіки>>. Це дає змогу вибудовувати стосунки з дітьми на рівні <<людина – людина>>. Труднощі сучасних дітей вивчає зараз на трирічному семінарі <<Лікувальна педагогіка>>. Намагається у всі аспекти навчання включати тілесну діяльність, свідомо пропрацьовувати тілесні відчуття.

Левицький Максим Андрійович

Випускник вальдорфської школи “Софія”. Студент Київського державного педагогічного університету ім. Драгоманова. Інструктор з туризму. Вчитель фізики та математики в школі Квінта. «Я хочу навчити дітей бачити красу цього світу в усіх його проявах!»

 

 

Нечипоренко Марина

Куратор середньої школи. Вчитель біології, географії, історії. Доктор філософії (раніше це називалося кандидат біологічних наук:))). Мама трьох дітей. “Мої діти навчались в дуже гарній державній школі, мали суперуспішний досвід хоумскулінгу, але саме ця система освіти, яку ми спільно виплекуємо в школі Квінта, на мою думку, є найбільш гармонійною”.

Деркач Галина

Вчитель початкової школи Квінта. Маю вищу освіту.  Проходила навчання на вальдорфському семінарі. Для мене найбільшою цінністю в навчанні дітей є внутрішня свобода. Всяке навчання має це укріплювати. Школа має розвивати волю, щоб діти могли здобуті знання використовувати у реальному житті, а також допомогти дитині знайти своє призначення.

Літвінов Антон

«У школі Квінта вчу дітей грати на етнічних барабан. Маю освіту звукорежисера, музичну освіту по класу ударних інструментів та вищу економічну. Грав у багатьох рок- та етногуртах.»

Скулімовська Ілона

Викладач англійської мови. У 2003 році закінчила Національну академію Служби Безпеки України, здобула вищу освіту за спеціальністю перекладач-референт англійської та німецької мов. У січні 2017 року закінчила курси Міжнародної Академіі Тьюторингу ( Польща) та здобула сертифікат тьютора. «Маю своїх чотирьох дітей. Люблю розвиватися разом із дітьми, працювати в команді, допомагати дітям повірити в свої сили та розвивати свої таланти. ))»

 

Євген Глібко

Вчитель англійської мови. «Для мене оволодіння мовою – це трошки вчити і багато говорити. Знаєш три слова – переставляй їх у різному порядку і спілкуйся на всі теми. Хочеш щось сказати – одразу говори, знаєш як, чи не знаєш. Плюс навчання, звичайно)  Навчання від СКЛАДНОГО до простого. Від пісні до речення і до слова. Від живого мовлення до граматики.»

Смикало Ярослав Йосипович

Дата народження – 08.03.1951 р. У школі любив математику, фізику, хімію. Учасник Республіканської олімпіади з фізики. Закінчив Київський державний університет ім. Т. Г. Шевченка, фізичний факультет, оптика твердого тіла. Працював в фізико-математичній школі-інтернаті при Київському державному університеті ім. Т. Г. Шевченка (надалі ФМШІ) на посадах: вчителя фізики (серед випускників – учасники олімпіад з фізики різних рівнів, в тому числі 6 призерів міжнародних олімпіад) та директор ФМШІ (саме в ці роки з ініціативи та за активної участі директора створюються кращі традиції фізмату: герб, гімн, театр, вечори експериментальної фізики в стилі КВН, музей та багато інших). Допомагає учням школи Квінта в освоєнні математики та фізики.

 

Іоргова Ольга Анатоліївна

Вальдорфський вчитель, художник, дизайнер, мама 5-річної дівчинки.
Впродовж 2010-2012 років вчилася на Київському вальдорфському педагогічному семінарі, відвідувала семінари з вікової педагогіки, інтуїтивної педагогіки, семінари антропософських художників. Високо цінує арт-терапевтичні семінари та літературу Олени Макарової. З 2008 року проводила творчі заняття для дітей та дорослих. З 2016 року – помічник основного вчителя у молодшій школі, викладач живопису, рукоділля, малювання форм.
“Вальдорфський підхід для мене  – це можливість здорового розвитку дітей і пошуку свого шляху щирих взаємин з ними для вихователів та викладачів. Приваблює те, що велика увага приділяється розвитку органів чуттів відповідно до віку дитини. Спостерігати предмет або природне явище, переживати літературний образ або історичні сюжети з художніми матеріалами та музичними інструментами, застосовуючи тілесні рухи – можливість дійти до суті не лише інтелектом, а тілесно й душевно, відчути й розвивати в собі глибокий зв’язок з навколишнім світом. Особисто для мене у вальдорфському середовищі знаходиться джерело натхнення бути в ширшому сенсі людиною й мамою.”