+38(068) 726 25 46 schoolquinta@gmail.com

Паустовський Олег Сергійович

58 років, вчитель 5-6 класів та музики. До цього був інженером та вів технічні гуртки. Професіонально працює з дітьми з 1989 року, коли в Харківському педуніверситеті познайомився з авторами новітньої тоді «педагогіки співробітництва та діяльності» – академіками Ельконіним та Давидовим, з їхнім Розвиваючим навчанням. Став співавтором практичних посібників для початкової школи і після закінчення університету працював вчителем у різних школах, досліджуючи психологію початкової освіти. Поступово побачив, що інтелектуальні моделі освіти відривають дітей від життєдайних сил їхнього чуттєвого організму, а це призводить до завчасного виснаження дитячого інтересу до навчання. У 1999 році закінчив Вальдорфський міжнародний семінар в Одесі та після дипломної практики в Німеччині почав запроваджувати елементи Вальдорфської педагогіки в різних приватних та державних навчальних закладах Харкова. Музична освіта допомогла побачити світ дитини ще й в аспекті музичного розвитку. У 2015 році закінчив 3-річний семінар з музичної терапії і почав працювати з дітьми особливого розвитку. Два роки семінару з викладання німецької мови дозволили йому вплітати до мовленнєвих вправ ще й німецький дитячий фольклор. Два роки спілкування з провідними викладачами семінару з Інтуїтивної педагогіки зробили можливим переосмислення основних тез методичної бази початкового навчання. Головною метою його спілкування з дітьми є творчість – інтуїтивний пошук об’єднуючої діяльності вчителя та дітей, щоб кожна мить була справжнім переживанням відкриття.

Паустовська Тетяна Василівна

У 2007 році закінчила Київський державний педагогічний університет ім.Драгоманова по спеціальності <<Вчитель початкових класів та вихователь в дитячих будинках та школах-інтернатах>>. Кілька років працювала на кафедрі в МАУП – Академії управління, після чого вчилася на трирічному семінарі з Вальдорфської педагогіки по спеціальності <<Вихователь дитячого садочка>>, потім ще на спеціальності <<Класний вчитель>>. Два з половиною роки вела клас у школі <<Софія>> під керівництвом Семенової Олени Петрівни, що дало їй важливий досвід вибудовування навчально-виховного процесу. Паралельно отримала спеціальність <<Вчитель ремесла>>.  Чотири роки вела об’єднаний клас з двох вікових груп. За цей час закінчила трирічний семінар з <<Інтуїтивної педагогіки>>. Це дає змогу вибудовувати стосунки з дітьми на рівні <<людина – людина>>. Труднощі сучасних дітей вивчає зараз на трирічному семінарі <<Лікувальна педагогіка>>. Намагається у всі аспекти навчання включати тілесну діяльність, свідомо пропрацьовувати тілесні відчуття. Зараз викладає рукоділля в 5-6-му класах.

Скулімовська Ілона

Викладач англійської мови. У 2003 році закінчила Національну академію Служби Безпеки України, здобула вищу освіту за спеціальністю перекладач-референт англійської та німецької мов. У січні 2017 року закінчила курси Міжнародної Академіі Тьюторингу ( Польща) та здобула сертифікат тьютора. «Маю своїх чотирьох дітей. Люблю розвиватися разом із дітьми, працювати в команді, допомагати дітям повірити в свої сили та розвивати свої таланти. ))»

 

Нечипоренко Марина

Куратор середньої школи. Вчитель біології, географії, історії. Доктор філософії (раніше це називалося кандидат біологічних наук:))). Мама трьох дітей. “Мої діти навчались в дуже гарній державній школі, мали суперуспішний досвід хоумскулінгу, але саме ця система освіти, яку ми спільно виплекуємо в школі Квінта, на мою думку, є найбільш гармонійною”.

Сорока Ольга

Говорять, що щаслива людина та, яка живе тим, що їй цікаво. Я щаслива, бо маю можливість наблизитись до такого тендітного і в той самий час такого незламно-наполегливого світу дитинства. Вже декілька років роботи в школі, і щоразу неповторний досвід зустрічей, спілкування, спільного зростання і змін. І знову вперше! Вперше я вчитель першого класу! За освітою вчитель початкових класів і практичний психолог. 12 років досвіду роботи шкільним психологом, індивідуальним консультантом, 2 роки роботи вчителем математики, мови та літератури в початковій школі. Зараз триває навчання на вальдорфському педагогічному семінарі.

Марченко Оксана Андріївна

Марченко Оксана Андріївна. Навчалась у коледжі ім. Нечуя-Левицького за спеціальністю”Вчитель молодших класів” та “Вчитель англійської мови”.  Закінчила у 1998р. Одночасно з навчанням вела гурткову роботу з дітьми, які бажали вивчати іноземну мову.По закінченні коледжу могла назвати себе повноцінним молодим спеціалістом. Продовжила роботу у школі вчителем англійської мови  та (тимчасово ) молодших класів.Одночасно вступила до Інституту ім.Грінченка  у м. Києві за спеціальністю “Вчитель англійської мови та літератури” , який закінчила у 2002 році.Продовжувала працювати у школі . Дізналась про нову альтернативну школу у нашому Гатному. Зацікавилась і поєднала у своїй практиці дві протилежні за своєю природою школи. Спочатку, як вчитель ГПД, а в даний час  – вчитель 4 класу. Намагаюсь  втілювати набуті за роки практики у школі знання, використовуючи ще мало розповсюджену у наших українських школах методику вальдорфських шкіл. 

 

Іоргова Ольга Анатоліївна

Вальдорфський вчитель, художник, дизайнер, мама 5-річної дівчинки.
Впродовж 2010-2012 років вчилася на Київському вальдорфському педагогічному семінарі, відвідувала семінари з вікової педагогіки, інтуїтивної педагогіки, семінари антропософських художників. Високо цінує арт-терапевтичні семінари та літературу Олени Макарової. З 2008 року проводила творчі заняття для дітей та дорослих. З 2016 року – помічник основного вчителя у молодшій школі, викладач живопису, рукоділля, малювання форм.
“Вальдорфський підхід для мене  – це можливість здорового розвитку дітей і пошуку свого шляху щирих взаємин з ними для вихователів та викладачів. Приваблює те, що велика увага приділяється розвитку органів чуттів відповідно до віку дитини. Спостерігати предмет або природне явище, переживати літературний образ або історичні сюжети з художніми матеріалами та музичними інструментами, застосовуючи тілесні рухи – можливість дійти до суті не лише інтелектом, а тілесно й душевно, відчути й розвивати в собі глибокий зв’язок з навколишнім світом. Особисто для мене у вальдорфському середовищі знаходиться джерело натхнення бути в ширшому сенсі людиною й мамою.”